Monday, May 08, 2006

GAIS, BBG, NYC, MET osv.

Hemmamatch mot GAIS pa onsdag. Haller alla tummar...

Har vart hos BBG ikvall. Jag blir inte riktigt klok... D e def nat som inte e som d ska... Och ja, d skrammer mig. Jag vet inte, d e nog farligare an va man tror sant dar... Jag ska be. D e d enda jag kan gora.

Vart pa The Met idag igen. Eller, d va ju ett halvar sen sist. Men iaf. Trodde inte att jag va typen som gick pa konstmuseum frivilligt, men tydligen sa... Nar jag nu anda va i stan liks... I ovrigt va d en ganska handelselos helg. Ja, forutom kvallen hos BBG da... Men fredag och lordag hande d inte sa mycket och NYC va trist idag... Forutom utstallningen pa The Met da.

Den dar frukt och gronsaksveckan gick at skogen. Svimmade nastan i torsdags, sen igen i fredags, sa da gav vi upp. Tanken va ju inte att ma daligt av d. Fast nu nar jag tanker pa d, sa kanske d e en fasta som behovs me tanke pa omstandigheterna just nu. Me BBG och allt. Maste prata me tjejerna om d.

Nej, om man skulle ta och sova istallet. Hander ju anda ingenting av varde har. Love and respect, people!

No comments: