Monday, May 08, 2006

"Ha ett bra liv"

D slog mig nar jag tittade i kalendern, att d e exakt ett ar sen jag och M flyttade. D betyder att d e exakt ett ar sen jag sa Ha ett bra liv oxa.

For exakt ett ar sen, trodde jag inte att jag skulle kunna sitta har me ro i kroppen over allt som hande just da. Men d gor jag.

Jag vill bara saga (eftersom du anda smyger har): Jag forsoker forsta och forlata, men d gar sadar. Oavsett antingen eller inte, sa angrar jag mig fortfarande inte. Och ingenting kommer nansin bli som forut. Det har varit ett av dom tyngsta, tommaste, jobbigaste, trasigaste aren i mitt liv, men samtidigt ett sa underbart befriat ar, jag fick slappa taget om d dar icke-existerande ingenting:et som jag holl fast vid. Jag fick bli egen. For what it's worth, I loved you. D va da, inte nu langre, men jag ville anda att du skulle veta d.

Och om du har slutat spionera: Ja, d va ju trist for dig att du aldrig kommer fa veta d har isf...




Titta, jag har till och me slutat anvanda stort D...

No comments: