Friday, May 26, 2006

Jordbavningar i parti och minut...

Natten till Torsdag 05/25 skakades Stockholm av ett jordskalv. D va ju faks ganska otippat.

Natten till samma torsdag i maj 2006, med minus sex timmar i tidsskillnad, dromde jag att jag va tvungen att fly fran min hemstad (som iofs rakade vara San Francisco, senaste favoriten pa varldskartan) pga - jordskalv! Eller, eg mer av jordbavning, hela stan forsvann i slutet, utom den lilla platten jag o mina vanner o nagra till hade samlats pa...

Sa ja, d va en liten deja vu att lasa pa dn.se idag...

Hur kommer d sig forresten att d alltid e favoritjeansen som gar sonder!?

1 comment:

Anonymous said...

For att det ar dom man anvander mest?
Vi hade redan akt fran Sthlm nar jordskalvet skedde, och fick inte hora nat om det foran flera dar senare.. konstigt...