Tuesday, May 30, 2006

Soccer

AAAH va d e trakigt me VM-uppehall! Ingen fotboll nan stans. Allsvenskan star still (vilket ju iofs gor d valdigt skoj att lasa tabellen, for mitt alskade Bajen ligger i topp, men man lessnar i langden). VM har inte borjat an. Och H har lessnat pa att spela fotboll me mig... Va ska man gora liksom!? Maranatha Memorial drar ju inte igang an pa ett par manader, och da e ju VM overstokat och Allsvenskan igang igen...

Om 50 dagar landar jag pa Arlanda. 50 dagar... D e ju ingenting! 36 kvar att jobba. Men alltsa, 19e juli kl 2.50 pm for alla som tankte va dar o halsa mig valkommen hem ;) Kommer me British Airways, om ni funderar pa terminal o sant dar...

I ovrigt... Sommaren e har! Drabbades av en slang av sommardepression forra veckan, en ordentlig sadan. Men nu e d nog battre tror jag. Forutom den lilla delikata petitessen att jag knappt kommer hinna se tva av mina narmaste vanner i sommar... :( Desto mer party nar jag aterkommer till vintern dock! Saknar er tjejer!

Jag har fullt me tankar o funderingar i huvet just nu, men jag far ingen ordning pa dom, sa dom hamnar inte har idag. Nog for att d har vart manga ofullstandiga tankebanor sen jag startade har i hostas, men nar jag inte ens forstar sjalv sa blir d inget. Ta hand om er istallet!

2 comments:

Anonymous said...

Ah, så du längtar till Maranatha memorial... jag också.

Men först ska jag ta mig en lugn vecka i Tyskland, köra lite på racingbanan Nürburgring, Kolla lite fotboll med några andra svennar och bara hänga på en camping med 2500 andra blå/Gula.

=Calle=

Jess said...

Men calle! Va gor du har!? Vilken trevlig overraskning :)