Wednesday, January 01, 2020

Welcome to the 20's

Efter en intensiv höst såg jag fram emot att gå ner till 125% i vår. Det var innan jag blev antagen till en kurs på 50%, som går över hela terminen. Ska läsa andra delen av kriminologin nu, så jag åtminstone blir klar med båda delarna nån gång. Passar således på att maxa långledigheten, genom att göra så absolut lite som möjligt, innan ni inte kommer se röken av mig på ett halvår!

Älskar mellandagsvakuumet, men med det sagt så har jul & nyår varit trevliga tillställningar, med släkt och vänner, massor av mat, familjetid, filmer och välbehövlig vila. Idag hägrar traditionsenlig bio, om bara barnen behagar vakna nån gång... Klockan är elva o jag är ensam med min kaffekopp än så länge. Som barn var jag alltid ute o letade gamla fyrverkeripjäser den här dagen. Fortfarande oklart vad de skulle användas till efter insamlandet. 

Tror minsann jag hör ett barn. På återhörande!

No comments: