Friday, February 08, 2019

Vilken vecka

Ingen ordning på den här veckan. Onsdagens standardlunch med kollegorna blev inte av och natten till torsdag var jag vaken och funderade på livet mellan 01.15 och 03.30. Gick upp o drack vatten efter att ha snurrat runt i sängen i drygt en och en halv timme, sen somnade jag om, på soffan, med Starscream som sällskap. Ingen ordning på nånting. Glad och pigg som en livs levande zombie på torsdagen. Tur då att Psykologen behövde en frivillig att öva på :) Det är en win-win, fyra träffar med fokus på MIG, fast lika mycket för hennes och hennes utbildnings skull.

Upp och ner-veckan ledde till noll fredagsfeeling idag, inte förrän jag gjorde tacos med barnen och sen såg På spåret med dem. A jobbar helgen och jag laddar för alltifrån kalas till studsmattepark till Mello till fotbollsträning (klockan 8 på söndag morgon, vem bestämde det!?). Tänkte värma upp med Återstoden av dagen, men insåg en timme in i filmen att det egentligen var Höstlegender jag kollade på. Nåja, den har jag ju inte sett innan och Anthony Hopkins som Anthony Hopkins. Fixat och donat med lite andra små projekt ikväll också, men nu ska jag sova en skvätt.

No comments: