Tuesday, February 05, 2019

Energinivåer

När livet stormar är det en ynnest att vara omgiven av psykologer och terapeuter till vardags. Den senaste tiden har varit orolig på många plan och ibland behöver man en snabb-terapi på lunchen för att orka eftermiddagen.

Älskar för övrigt att det blir ljusare ute! Ger lite mer energi i all stress. Snön ligger orörd på fälten när man kommer ut på landet där jag jobbar. Hatar förvisso att frysa, men förutom det är det helt magiskt! (Dessutom har jag extra värmeelement på kontoret och delar rum med en kollega som är på samma temperatur-nivå som jag. De två innan oss körd element i ena änden av rummet och öppet fönster i andra...)

Kollar tillbaka några år i bloggen och inser att jag skrev över 200 inlägg både 2013 och 2014. Jag fattar inte hur jag varken hann eller orkade. 47 förra året känns å andra sidan väldigt få o tråkigt. Jag tror jag har tappar inspirationen. Eller fått ett trist liv. Jag kanske skulle ta beställningar? Vad vill ni läsa om under 2019?

No comments: