Saturday, January 19, 2019

Min modiga dotter

Bilen fick stå på verkstad i två dagar, men nu är den hemma igen. Veckan har varit sådär, drog på mig halsont när jag var ute o sprang förra helgen så risig och hängig hela veckan, inte alls på topp. Tog halvdag igår, hälsokontroll med sexåringen vid tolv och sen en sen lunch med mig själv. SÅ SKÖNT! Att bara sitta ensam efter lunchrusningen och äta i lugn och ro. Sen strosade jag runt på Mio en stund, innan barnen slutade skolan. Då blev det födelsedagsfika istället :)

E har kapat av sig håret :O Längderna åker till England, för att bli peruker åt barn med cancer. Så himla modig! Jag skulle aldrig komma på tanken, jag mår ju dåligt bara av att toppa håret... Men hon är nöjd och det är det enda som är viktigt i sammanhanget. S tyckte att hon "ser ut som Mojje, fast yngre" :)




1 comment:

mojje said...

Jag får väl känna mig hedrad att hon blev lik mig.....även om det förmodligen handlar mest om frisyren :) Hon blev jättefin!