Saturday, January 12, 2019

Caturday night


S bäddade ner sig rejält ikväll. Själv har jag inte gjort annat än vilat halva dagen, så väldigt icke-trött nu. Återhämtning efter alla intensiva jul- & nyårshändelser stod på agendan. Fick ingenting mer än frukost gjort innan 14.30-ish. Sen stack jag ut och försökte springa en stund. Det är inte jätteenkelt, när marken består av djupfryst slask. Ojämnt, halt och på det en GPS som inte ville vara med. Nåväl. Överkom alla ursäkter idag, det är väl viktigare än tid och distans. 

Skulle åka och handla en sväng på kvällen, men bilen behagade inte starta. Bärgar'n fick komma och ta den till verkstad istället. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig till jobbet på måndag, men det får jag lösa imorgon.


(Har ni provat att blogga tillsammans med en katt nån gång? Inte heller jätteenkelt).

No comments: