Wednesday, January 10, 2018

Update

Som vanligt är det mycket lättare att hinna med träningen när jag inte jobbar, men tycker ändå jag har fått till det rätt okej. Eftersom jag satt min egen gräns på 30 minuter per pass såhär i början så kör jag ibland halva BP-pass hemma i vardagsrummet eller hallen. Bättre så än inget alls. Har missat ett planerat pass, då först tågen strulade och sen Mamma-Akuten blev tvungen rycka ut med de bortglömda gosedjuren till barnet som skulle sova borta en natt. Därefter fanns det inte många minuter över till nåt annat än middag och sova. Så kan det gå, men fyra pass har jag fått till i år iaf. Längtar efter att springa, men vädret är inte riktigt på min sida. Kanske i helgen, när det åtminstone kan vara lite ljust.

Nu råkar det ju vara en dag i morgon också och dessutom en extralång arbetsdag, innan det ens kan bli fredag. Så dags att sova en skvätt, så jag orkar med och kommer ihåg allt som ska göras. Listan är lång.

No comments: