Tuesday, September 25, 2012

tisdag

Shoppingrundan slutade inte riktigt som jag ville, då jag varken fick tag på långärmade funktionströjor eller fodrade tights. Lyckades bränna rätt bra med pengar ändå... Det blir väl så när man åker till ett sånt där allt-i-ett-varuhus ute på landet, man kan liksom inte springa mellan olika butiker o jämföra utbud o priser på samma sätt som man kan på stan. Men jag köpte två underställ istället och tänker att de fyller samma funktion - med vanliga tights över så blir det varmt nog för att springa ute och tröjorna blir inte lika kalla när jag svettas som vanliga bomullströjor blir. Tänkte inviga dem imorrn :) Fick tag på en hel del annat också, både sånt jag o barnen behöver och sånt jag mest bara ville ha...

Nu ska jag måla naglarna och njuta av Maria Montazamis livsvisdomar.

No comments: