Sunday, July 01, 2012

Still nothing

Hur skönt det än är med sovmorgnar, så saknar jag min E - kan bebisen behaga komma ut nu, så jag får hem henne?!

Har just gjort middagsplaner med A - det blir grekisk restaurang ikväll, vi passar på medan vi ändå har barnvakten fixad. Man vet ju aldrig när nästa chans att dejta kommer, vilken dag som helst kan det ju dröja ett halvår till for all I know! (Skulle inte förvåna mig om det sätter igång nu bara för att vi har gjort planer, men i så fall får vi ju hem E snartare, så inget ont osv. Och för den delen så skulle det inte förvåna mig om det INTE sätter igång heller, eftersom jag knappt ens har haft några förvärkar de senaste dagarna). Orkar inte springa i trappan och ananas ger mig bara ont utan bebis, så det tänker jag inte testa igen. I guess I'll just keep playing this Waiting Game...

No comments: