Thursday, July 05, 2012

Barnmorskor

Har äntligen hittat en Blogger-app, hoppas den funkar bättre att blogga från än direkt från Blogger-sidan i mobilen!

Träffade en barnmorska på ultraljudet idag som förstod vad jag menade när jag tyckte jag hade en jobbig förlossning förra gången! Alla andra har typ sagt att allt var som det brukar, men den här sa "Ja det kan ju vara stor skillnad på upplevelsen och själva förloppet!" och menade att hur normal min förra förlossning än var så kan den ändå ha varit ett traumatiskt minne för mig.

Klockan alldeles strax 1 och E sover inte än. Vi har försökt sen 21... För glad att vara hemma igen? Hoppas på lite sovmorgon imorrn! Ska dock försöka gå o lägga mig nu o se om hon kan va tyst...

2 comments:

mamsen said...

Hur gick det med sovmorgonen?

Jess said...

E sov till ca 9.15, konstaterade att hon inte ville gå upp än o låg kvar ca 15 minuter till. Själv fick jag sova till 11.30...