Wednesday, February 29, 2012

separationsångest

29 februari. Jag har jobbat sista dagen för i år och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Jag saknar mitt jobb! Och då har jag hunnit vara hemma ca 3 timmar... Nu hägrar 10-16 månader hemma! Så länge har jag aldrig varit ledig förut, vad gör man med all tid? Jag tror iofs det kommer lugna ner sig men just nu är det tungt. Imorrn ska jag försöka springa lite om det är bra väder, gärna på grus - det låter så härligt under skorna! På fredag blir det brunch med delar av mammagruppen o barnen. Nästa vecka har jag bokat tid hos frissan och sen ska jag nog ge mig på att testa sån där fiskpedikyr inom den närmaste framtiden också. Måste passa på att ta hand om mig själv medan jag hinner :-) Och när jag tänker efter verkar det ju inte bli nåt problem att fördriva tiden...

No comments: