Tuesday, December 14, 2010

Sportbloggen is back!

Jahaja, förra gången sprang jag en mil, idag slutade jag på 2 km. Det kan ju finnas ett samband mellan drygt tre månader utan att ens springa efter bussen, än mindre i träningssyfte, och den akut försämrade konditionen! Men nu är jag igång igen, jag hoppas det håller i sig! (Det hänger väl lite på när och var A får jobb...) Hur som helst, målet var att orka 1,5 utan att stanna och det gick ju bra så jag är nöjd oavsett :) Nästa gång blir det lite längre och sen lite till, snart är jag tillbaka på en mil ;)

Beställde julklappar förra veckan, fick en produkt i eget paket och resten skulle komma i ett annat. Men det var bara hälften som kom i det paketet. Nu är frågan vart resten har tagit vägen? Har mailat företaget i fråga, hoppas jag får dem snart... :/

2 comments:

AnnieeG said...

å, bra jobbat!! Det kommer tillbaka snart, som du låg i i somras. Själv har jag inte helt kommit igång, dessvärre. Längtar efter barmark och drar mig för löpbandet :-) Kram

Jess said...

jag förstår hur du menar! löpbandet är inte det roligaste man kan tänka sig, men det har gått så långt att jag mår dåligt av bristen på träning, så man får göra vad man måste... Snart är det vår igen... :)