Friday, September 03, 2010

Behöver nya batterier...

Om någon sitter på superbästa uppladdningstipset så hör för all del av er! Tjejmilen brukar gå sista helgen i augusti men av någon anledning valde någon ansvarig att förlägga ståhejet till första helgen i september i år. Denna någon borde få sparken! Förra helgen var jag supertaggad på att springa och hade massor av energi i kroppen, den här veckan har jag bara vart seg, stel och tung. Har försökt springa två gånger, båda har blivit katastrofpass på under 4 km! Jag är inte alls taggad just nu och förstår inte hur jag ska hitta energin och lusten till på söndag! Har ätit och sovit rätt bra i veckan men det är ändå nåt som inte är rätt. Dessutom har jag ont i ena ljumsken, så Voltaren-tuben får följa med på söndag. Känns lite extra skitsurt eftersom det här liksom var målet med hela sommarens träning...

No comments: