Friday, September 24, 2010

Sjuk :(

Igår gjorde jag något som jag väldigt sällan gör. Jag sjukskrev mig från jobbet. Senast jag gjorde det var... hmm, länge sen... Tror det var typ mars 2008. Åkte till jobbet igår och tänkte att jag skulle klara av resten av veckan, men förutom att äta frukost fick jag inte mycket gjort där... Satt och läste ett förundersökningsprotokoll men när jag knappt kunde andas, hostade i ett och inte visste alls hur jag skulle kunna använda mig av informationen till en riskbedömning för återfall så insåg jag att jag lika gärna kunde vara hemma resten av veckan. I morse fick jag sova ända till 10, minns inte när det hände senast... Sen har jag legat på soffan hela dagen, surfat och kollat film. Fick låna Coco Chanel av svägerskan, rekommenderas! (Med undantag om man inte gillar tjejiga filmer, för den var ju rätt tjejig. Men fin!) Nu ska jag fortsätta tv-kvällen med How I met your mother, på återseende!

No comments: