Sunday, September 27, 2009

My new BFF

Jag har en ny bästa vän! Min köksassistent :) Det blev tio gånger enklare att baka bröd helt plötsligt. Paris Hilton kanske borde skaffa en sån så kan hon sluta göra larviga tv-program sen.

Idag gjorde jag ett riktigt kap! Köpte en ny blöjhink till E. Den kostade 99 kr, ord. pris 299. I hinken ingick en sorts special-soppåse som ska stänga in blöjorna var för sig så att de inte luktar så mycket. Den i sig kostar i vanliga fall 119 kr styck! Eller möjligen en trepack för 299. Ett fynd, if I may say.

Annars har det varit en vecka med mycket psykisk stress. Jag hoppas kollega C kan hjälpa oss med Skodan nästa helg, så vi kan sälja den snart. Den ger mig inget annat än ångest! Hur eller hur. Nu ska jag återgå till familjen, på återseende!

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Tack,för senast, det är verkligen en liten förtjusande dotter, ni har. Det var jätteroligt att se
henne, hon var inte ett dugg rädd för mig heller.

Blöjhinken är suverän, luktfri och praktisk, prata med Axel om den.

Må så gott, farmor Maritha.