Monday, October 05, 2009

Sådan mor, sådan dotter... :)

Säga vad man vill om Kajsa Anka och hennes Hollywood-kompisar, men programmet är rätt underhållande ändå! Synd att det är slut nu :(

Här på hemmafronten händer ett och annat. Senaste framsteget (om man nu kan kalla det så, utveckling är nog ett bättre ord) är att tänderna börjar titta fram. Det är fortfarande svårt att se dom, men dom känns! E tycker - som bebisar i allmänhet - om att stoppa saker i munnen, däribland andra människors fingrar. Aj.

Sen kan man ju fråga sig om det finns nåt coolare än en bebis i skinnjacka. Och inspirerad av mitt fynd till E så blev jag tvungen att köpa en till mig själv också... Nästa gång ska ni få en bild på världens sötaste tandborste, men idag nöjer jag mig med den här:

2 comments:

Jossan said...

så fina ni är=)

mamsen, mormor said...

Tuffingar.