Monday, October 12, 2009

Obygden


Här kommer den utlovade bilden på E's tandborste. Har ni sett nån sötare? :)

Måndag eftermiddag, man och dotter sover middag och här sitter jag när jag egentligen borde dammsuga. Men jag vill ju inte väcka de små björnar som sover... ;) Helgen har varit supermysig. Vi åkte till Gnesta (fast liksom ute på landet utanför Gnesta) i lördags för att hälsa på D & H och deras barn. Det har vart en soft helg med promenad, mat, film och bebisar... Lilla E var så uppspelt av allt nytt runt omkring så hon gick inte o la sig förrän 1 i lördags natt. Som tur va så sov hon åtminstone till 10-tiden på söndagen, men eftersom vi hade varit uppe till nästan 3 så fick A ta henne medan jag sov en stund till för att orka köra hem sen. Eftermiddagen flöt på i trevligt sällskap och vi åkte hem i mörkret strax före sju på söndagkvällen. E sov delar av vägen hem och var således inte särskilt trött när vi kom hem, så igår gick hon och la sig vid midnatt. Vi gick och la oss strax efter och sen sov både jag och E till 10 i morse. A vaknade visst vid 7 stackarn... Hur eller hur, det var oerhört mysigt och välbehövligt att komma iväg ut på landet en stund! Snart ska jag köpa sommarstuga (haha, det lär dröja...)
Nu säger A att han vill ha tillbaka sin dator, så det är väl bara att packa ihop och gå härifrån... :)




No comments: