Monday, April 20, 2009

Öppet brev till anonym mottagare

Mitt liv är för komplext för att twittra om, så jag skippar den trenden för nu och fortsätter blogga.

Min släkt håller på att dö ut. Först var det kusinen före jul och nu morbror i påsk. Snart tar jag motgångar överlag personligt!

I övrigt har det varit ett par omtumlande dagar. Just nu vill jag bara säga: Hoppa och skit. Du är dummare än jag trodde och gör mig vansinnigt arg, besviken, förbannad. Du borde få en smäll på käften, tur för dig att du inte är i Uppsala. Vad tror du att du håller på med, vad blir bättre? Du kommer gå ner dig totalt utan den positiva energin och vart tar du vägen när du märker att gräset inte är grönare på andra sidan? Jag trodde faktiskt mer om dig än så här! Jag skäms, det här är pinsamt, du är pinsam, ditt beteende är fruktansvärt! Jag vill inte prata med dig mer.

Dagens filmtips är Fast & Furious, 7 pumpor av 10. Mycket adrenalin och det kliar bra i gasfoten efteråt. Fast Mr Diesel börjar bli gammal... Dubbelhakan har infunnit sig!

Burn after reading var däremot inte lika bra. Konstig film med underlig story. Bröderna Cohen i ett nötskal? 3 pumpor.

Till Ah: tack för en trevlig helg! :)

Gonatt.

3 comments:

mamsen said...

Den du är arg på mår nog inte bättre av att du inte vill prata med personen ifråga. ibland får man acceptera fakta att andra åxå har en egen vilja. mams

Jossan said...

du glömde resten av meningen.." så får du randiga ben, kissa på dem sen så blir de rena ;)"...du får en liten eccch så du lugnar dig ;)... hihi...

gammis said...

Det är hit man ska gå när det är Halloween, massor med pumpor ;)
puss