Wednesday, September 10, 2008

Brio Happy =)




Si så där ja. Den blev inte rosa, men turkos är inte helt fel heller. Brio Happy, jag blir faktiskt alldeles happy av att titta på den =) Just färgen gör att man blir glad, till skillnad från vad jag hade blivit med en mörkgrön eller marinblå (just dom två färgerna klarar jag inte i sammanhanget!)

Ja, shoppingen går framåt. Igår va vi dock tvungna att lägga ett antal tusenlappar på en ny diskmaskin eftersom den gamla (som verkligen var gammal!) behagade gå sönder i helgen. Men den får ni ingen bild på... Ni får nöja er med vagnen. (Den bruna grejen nere i hörnet är en ligglift om nån undrar!)




7 comments:

littlestaar said...

Och vad kostade denna piece of art?!? Har ju hört att babystuff kan va pretty expensive, fasar för den dag jag själv ska övertala gubben att köpa en vagn istället för den senaste playstation! :-)
Må gott och ta han dom er ALLA!!! pusselipusspuss

Anonymous said...

hihi... tänk, snart är gåvan här...=) tiden går GALET fort.. pch vilken fin vagn h*n får...=)... kram!

Miriam said...

Ooh, vilken fin! Jaa, färgen var alldeles väldigt lycklighetsframkallande.

Joanna said...

Snygg vagn! Vi har köpt en bärsele som är i typ exakt samma färg och jag håller med om gladkänslan man får...

Meta said...

Nä,vagnen är det inget fel på, den alldeles förskräckligt läcker, den
kan ni ha till alla barnen, det är ju lite kul att ha samma.....det hade jag, röd. kram Marita.

Meta said...

Jag tänkte på det, just nu har jag givet dig, båda mina bloggar?
Om inte så,
www.mita61225.blogspot.com
www.mita-meta målade tavlor.blogspot.com

finns intresse för tavlor, så kontakta mig. kram Marita.

Johannes said...

Den där vill jag titta närmare på. Kan det vara något att ha ?
Jodå den ser snygg ut, men är det inte bara på utsidan? Känner mig lite halvelak och spydig ;)