Wednesday, June 04, 2008

Booooring!!

Jag har tråkigt. Klockan är snart 23 och jag borde va trött, men eftersom jag somnade på soffan i ca en timme när jag kom hem så är jag inte det. Går omkring o tänker på massa hemligheter, av nån anledning har folk anförtrott mig en massa saker på sistone och det måste ju som bearbetas, fast med mig själv för jag kan inte outa nån annans privatliv. Senast idag fick jag höra "Du är den enda jag har berättat det här för" och då blir man som Jaha...

I helgen som gick va vi i Umeå och hälsade på M. Det va så mysigt! Fast det kändes konstigt att va där utan att va hemma liksom... Det mest ironiska på hela helgen va att jag äntligen fick träffa G igen. G har flyttat till Sthlm efter utbildningen men under hela våren har vi inte kunnat hitta en enda dag att träffas. Förrän i helgen. I Umeå. Av alla ställen... I torsdags kom vi upp rätt sent på kvällen, efter att ha passat på att äta middag hos syster i Heresneezedduck. Vaknade på fredag och gjorde inte så mycket under dagen. A passade på att köpa munspel och sen åt vi middag innan vi for iväg till kyrkans ungdomsgård med M på kvällen, hon hade ansvaret för backklättringen som skulle äga rum så på vägen dit raggade vi upp 30 läskbackar oxå. 26 backar kom den högsta. Skulle jag aldrig klara! Eller ens våga. Efter d for vi iväg till den i Umeå välkända Fysikgrändsfesten. Såg inte en kotte vi kände, så vi gick hem istället och sov. Vi e ju trots allt inte 18 längre...

På lördan va tanken att äta frukost på stan och sen lite shopping, men vi va alldeles för trötta på morron för att tycka att det var logiskt att betala 100 spänn per skalle för frukost och sen inte orka med dagen, så vi sov ett par timmar till och sen åkte vi till L och hälsade på istället. Jättemysigt!! På kvällen åt vi middag med M, G och G's kompis från Sicilien. Som vanligt på sistone så orkade jag långt ifrån all mat, trots att jag va superhungrig innan! Jag vet inte vad som har hänt med min aptit, den e som bortblåst! Även om jag blir hungrig så blir jag mätt på typ hälften så mycket som förut. Men d kan ju ha nåt positivt med sig... Efter middan så följde G och sällskap med hem till M och drack te innan de båda gick vidare till Kväll #2 på Fysikgränd och vi andra gick och sov...

Söndan hägrade kyrkan och sen hemfärd via mat i Sundsvall hos Ja & CF. Jättemysigt, men alldeles för mycket folk på en helg! Nästa gång ska jag ta d lite lugnare... Men eftersom värmen i bilen inte funkar utan är fullständigt beroende av vad det är för temperatur ute så blir det ingen mer långresa innan den är lagad iaf...

Jag vet inte om det här va intressant för nån, men nu har jag iaf uppdaterat min blogg. Den här veckan och nästa består mest av jobb, så räkna inte med några intressanta inlägg. Nu ska jag in i duschen innan sängen. Tur jag inte börjar förrän 3 imorrn eftermiddag...

No comments: