Tuesday, January 30, 2007

Mission: Impossible!!


D här me att hitta en brudbukett verkar va ett omöjligt uppdrag! Klänningar hittar jag hur många som helst, skor har jag redan köpt. Men blommor... Jag hittar absolut I N G E N T I N G!! Massor av buketter så klart, men ingenting jag tycker om ens lite grann och definitivt ingenting som känns klockrent. Inga färger, former eller andra variabler som stämmer överens. Har tittat och tittat och tittat i några månader nu, men nothing comes to me saying HÄR ÄR JAG... D hela lutar åt att d inte blir nån bukett, vilket har fått blandade reaktioner från folk och fä. Men va kan jag säga... D e min dag, så jag gör som jag vill. Eller som M så vist uttryckte d, fast inte riktigt me dom här orden: D e ju inte som att brudgummen har nån, så va e grejen??

Jag menar, d finns ju alltid annat att lägga pengarna på, d e ju inte direkt gratis att gifta sig... (Tack mamma o pappa!)

I ovrigt e jag på benen igen efter en veckas sjukdom. A va en välsignelse, även om lägenheten va trång för två personer. Tack älskling! :) Uppskattar verkligen att du va här för mig! :)
Insåg idag på föreläsningen hur GRYMT mycket jag missade förra veckan, förstår inte hur jag ska ta igen d... Att sluta sitta här o fortsätta läsa e ju förstås en idé...

Nästa helg blir d introduktion för diverse föräldrar. Spännande. Hörde av nån idag att vi inte va riktigt kloka som planerar bröllop innan vi har hunnit träffa varandras familjer, men sånt e livet :) D e ju en once in a lifetime kind of thing, så d e bäst att d blir gjort ordentligt... :)

A: Tro inte att jag glömmer bort dig i d här bara för att jag tänker på mig själv o min del i d. Faktum kvarstår ju att utan dig skulle jag inte behöva fundera över bröllop o brudbuketternas sammansvärjning mot mig öht... Jag älskar dig! :)

No comments: