Thursday, February 01, 2007

Nytt år, nytt liv...

E d inte ganska fascinerande ändå, att v a r j e gång jag köper ett nytt träningskort så förväntar jag mig att mig att d ska räcka så. Att d ska va nog för att gå ner i vikt.

Och när jag väl inser att d inte räcker, så blir jag frustrerad över att d inte räcker me en veckas träning, utan att man måste va ihärdig. Jag har helt enkelt inte tålamod nog för att gå ner i vikt, kort och gott!

Men ja, nu när jag (eller mamma...) har betalat alla dessa pengar för d så e d väl kanske bäst att jag gör nåt av d oxå... Efter helgen! (Alltid "efter helgen!"...) Men ja, d e bara att inse, jag KAN inte göra luckor i schemat i helgen, me tanke på allt jag kom efter när jag va hemma o va sjuk förra veckan.

Step-muskel, Body Balance och Spinning, here I come! :)

No comments: