Sunday, February 25, 2007

Vinnande koncept?

Jag blir så less!! Alla dessa reklamfilmer som bygger på otrohet och skilsmässor, vart e världen på väg?? "Jag hörde att du har skaffat en ny" "Ja, jag har en på jobbet oxå". En ny leverpastej alltså, vem trodde nåt annat? "Vi kom överens om att jag skulle börja vänstra", dvs skaffa ny bank. Hur givet som helst. Eller? Men den värsta e nog ändå Nivea, jag ska sluta köpa deras grejer!! "Om bara kärleken varade lika länge" (som deras mjuka läppar, that is) Jag blir ju mörkrädd!! D e grymt tragiskt, må jag säga, att man kan göra säljande reklam på såna grunder! :( Vägra våga tro på kärleken!! Men jaja, huvudsaken e att jag vet att jag o A har varandra, d e iaf nåt att lita på :) Den kärleken kommer vara längre än alla Niveas produkter o läppar totalt! <3

Apropå A så har han precis åkt hem efter två veckor här. D e så tomt! Lägenheten e grymt liten för två pers, d e hopplöst, men åh, d e nåt som saknas... Kom tillbaka!!

Har två hoptejpade fingrar som gör allt för att försvåra mitt skrivande, så jag tror jag ger mig för idag... Sthlm hägrar till veckan, ska försöka bestämma mig för EN klänning till bröllopet, jobba lite o plugga. Ser mer fram emot vissa delar än andra... Over and out!

No comments: