Saturday, February 10, 2007

en liten svängom...

Tanken va att åka t sthlm i torsdags kväll, prova brudklänningar me P på fredag och sen invänta A's ankomst fredag kväll.

D gick planenligt ända ner till sundsvall. där hände d nåt, jag vet inte vad, men helt plötsligt stod bilen åt fel håll på e4an o ville inte starta längre. Eh, vad göra nu!? d blev polis, förhör o hotell i sundsvall över natten, sen buss vidare t sthlm på fredan. en heeelt bortkastad dag i mitt liv!! kom fram runt 5 på eftermiddan, tog tunnelbanan t mammas jobb o åkte me henne hem därifrån.

på kvällen tvingade jag mig själv att köra in t stan o hämta A, men oj va d kändes motbjudande att sätta sig bakom ratten igen... hur som helst, jag lever o klarade mig utan fysiska skador. Dom som tror att dom vet nåt säger att d e huvudsaken, så jag litar på dom...

No comments: