Saturday, January 27, 2007

25 år

Min 25-årsdag passerade utan att jag märkte d. Hade d inte vart för alla vänner o släktingar som påminde mig hade jag inte kommit ihåg att jag fyllde år. Va alldeles för focuserad på att A kom hem från SA istället. Så om nån frågar om min ålder o jag svarar "24" så behöver ni inte bli förvånade. Jag har inte fattat än att jag fyllde 25 förra veckan. (Och inte fattat att vissa av er glömde mig :( Mer besviken på vissa än andra...)

A hade me sig en förkylning åt mig när han kom, o den har jag nu dragits me i sen dess. Stannade hemma från skolan i princip hela veckan. Huvet har vart på väg att sprängas pga värk i bihålorna, näsan rinner oavbrutet och halsen gör ont. Idag (lördag) e första dan sen i måndags som jag känner mig någorlunda pigg. Har en spännande vecka framför mig, för att ta igen allt missat arbete som jag borde gjort men helt enkelt inte orkade...

Va på kvinnofrukost i morse, me N, N, P, P & Vahonnuhette. Frukosten va god, men ämnet om kvinnors situation i Israel-Palestina-konflikten lyckades jag inte höra mycket av. Tyvärr. Men jag orkade inte koncentrera mig. Bihålorna igen... :/

A hälsar. Over and out.

No comments: