Tuesday, January 02, 2007

En etta me kokvrå

JAG HAR EN FRYS!!! En riktig frys!! Inte ett sånt där frysfack längst upp i kylen, utan en riktig frys! Trodde jag aldrig dom skulle klämma in i en etta på 26 kvadrat... Jag har oroat mig i onödan! Nu kan jag laga mat o frysa in så jag slipper köpa lunch vareviga dag. Ekonomin är räddad :)

Vad som är ännu mer fascinerande, fast inte gjorde mig riktigt lika överlycklig, e att d fanns ett BADKAR!! Jag menar, hallå?! E d praktiskt utnyttjande av utrymme? 26 kvadrat, vet inte vart jag ska ställa köksbordet eller byrån - men ett badkar har jag! Lustigt...

Lägenheten e mysig, men liten. Tycker väldigt mycket om den, men d e skönt att veta att jag inte ska bo där resten av livet... Faktum e att d bara blir en väldigt kort visit där, för i augusti så flyttar vi ihop, jag och A. Vi gifter oss den 4e, längtar så! Men tills vidare har jag atminstone ett hem, ett EGET hem, o d känns riktigt bra!

Lunch break's over. Dags att flytta lite till. Over and out.

No comments: