Sunday, October 09, 2016

PB #5

På uppmätt 10 km-bana presterade jag idag 53.50, vilket för femte gången i år putsade PB. Klockan mätte dock bara 9.7 km, vilket ger anledning att tro att jag kan ha sprungit snabbare förut, eftersom jag alltid sprungit 10 enligt den på mina tidigare resultat... Hur som, det här är min officiella bästa miltid.

Avrundade med lite mat innan vi rullade hemåt igen (vilket vi gjorde i bil, även om man skulle kunna tro att jag rullade själv efter den pizzan).


Inte helt hundra i kroppen, håller troligen på att bli sjuk. Konstant förhöjd puls, stress eller infektion återstår att se. Viktiga möten ett par dagar den här veckan, inte tid att ligga hemma. A har legat däckad sedan måndags morse, är knappt på benen än. Tummar o tår att jag inte åker på samma skit!

2 comments:

mamsen said...

Här håller vi tummar och tår. Grattis till nytt PB!!!

AnnieeG said...

Hurra!!