Monday, June 27, 2016

Midsommar

Jag vet inte vad som hände här. Jag tror bloggen drabbades av samma inför semestern-stress som träningen o magkatarren, last week and a half på jobbet blev mer än planerat. Men nu är jag ledig! Checkade ut lite tidigare i torsdags o är inte tillbaka förrän mitten av augusti. SJU veckor ledig! Det känns helt overkligt.



Inledde med det traditionsenliga midsommarfirandet, hos underbara vänner. Ingen dansade runt någon stång, men alla var glada ändå (även om det kanske inte ser ut så på bilderna...)







På fredagkvällen gick jag o E med vännen Ja och såg Carolas turnéstartskonsert. E var så lycklig < 3




Den enda träning jag fick till i helgen var en timmes vedhuggande i lördags kväll. Passade på att hugga mig i benet också, dock utan blodvite. Söndagen spenderades till del i de klassiska midsommarköerna, men nu är vi hemma. Vaknade 10.24 till en knäpptyst lägenhet idag. S sov, E låg o läste i sin säng. På dagens agenda står tvätt...


No comments: