Monday, January 11, 2016

I'm alive

Hoppsan då, här har jag visst glömt bort att tala om att jag lever. Men det gör jag. Har haft det ganska bra sen senast till o med. Dejt med maken i lördags, middag o bio. Sen mys hos svägerskan i söndags. Förutom det har jag mest jobbat o tränat, som vanligt. Haft lite gäster till o från. Åkt pulka och frusit också. Och gnällt över slasket som kommer nu när det blir varmare. Fullt upp som ni hör. Stressat lite över att bilen ska in på verkstad på onsdag morgon, kommer bli tuffa dagar för både mig o barnen framöver, med längre restid o längre dagar på fritids/förskola. Tur det är tillfälligt och tur i oturen att det krockar med lite utbildningsdagar när jag ändå inte måste ha bilen. (Uppenbarligen så måste jag inte ha bilen nån dag, eftersom det går bussar, men det underlättar vardagen enormt, särskilt så här års när jag vägrar cykla!) Passade på att veckohandla via nätet idag, så slipper jag åtminstone tänka på det imorgon när jag ska hinna göra allt som måste göras innan vi blir av med bilen i en och en halv vecka. Vad det nu är mer än veckohandling man måste ha bilen till? Kan inte komma på nånting, så det kanske blir lite träning istället.

Annars är det nog inte så mycket nytt under solen tror jag. Hur mår ni?

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Men det är knappt jag, bara mitt hjärta inte brister.