Wednesday, May 04, 2011

Just idag är jag trött

Var på Friskis en sväng igår, tyckte det var lite för kyligt att springa ute. Kände som så många gånger förr hur mycket enklare det är att korrigera hastigheten och motståndet när man springer på band och hur viktigt det är att dricka tillräckligt innan för att orka mer. Sprang fem kilometer och kände mig nöjd med den insatsen. Jag tränar ju trots allt inte för nåt Marathon och första milloppet blir i augusti (satsar på 5 km på Blodomloppet om fyra veckor).

Klockan är halv nio och just nu väntar jag enbart på att E ska somna ordentligt så att jag också kan gå o lägga mig i min säng. A jobbar i natt och åkte iväg för 10 minuter sen. Jag har inte sovit ordentligt sen i torsdags eller nåt sånt, det börjar kännas i kroppen nu. Vet inte om det är stressen på jobbet eller bara en period men trött är jag ivf. Mer än vanligt.

No comments: