Saturday, June 19, 2010

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar

Så där ja, nu har prinsessan fått sin prins och halva kungariket, eller hur det nu var. Jag är inte särskilt pro-kungahuset egentligen men kunde inte låta bli att titta på vigseln (och resten av kvällen...) på tv och jag måste säga att det var ett väldigt lyckligt brudpar jag såg! Så avslappnade och glada och kära. Och många vackra klänningar, det här slår ju både Nobelfesten och vilken Hollywoodpremiär som helst!

Min förkylning börjar äntligen släppa (börjar, dvs det tar nog ett par dagar till innan den är helt över...) men det känns lite som att jag går omkring med huvudet i en guldfiskskål! Lock för öronen, lite svårt att andas och allmänt igenkorkad i huvudet (elaka kommentarer om det undanbedes).

För övrigt har jag fortfarande svårt att fatta att min C-uppsats är KLAR. Jag behöver aldrig aldrig aldrig göra nånting mer på den och jag behöver inte ta ett enda akademiskt poäng till i hela mitt liv. Glädje! Men svårfattat.

1 comment:

mamsen said...

:D
(gäller uppsatsen, inte förkylningen)