Monday, June 28, 2010

Efter midsommar

Är hemma igen efter traditionellt midsommarfirande på Närkeslätten. Förkylningen gav med sig till slut och i slutet av veckan behövde jag inte snyta mig mer än fyra-fem gånger om dagen. Solen var i allra högsta grad närvarande och gjorde mig mer solbränd än vad jag har varit på flera år, hurra hurra! Det har varit en mysig vecka med familj och vänner, men nu är vi trötta allihop... E sov 15 timmar i natt och ändå sov hon middag över en timme, hon som i vanliga fall sover en halvtimme. Tvättstugan och jobba lite mer på solbrännan står på agendan idag, kanske att man borde passa på att träna också... Förkylningen höll i sig i nästan två veckor och för varje dag som gick med ont i halsen så kände jag verkligen att det blev jobbigare att sätta igång träningen igen, så nu har jag inte tränat en sekund på nästan tre veckor. Dags att börja om... Alltså: Tvätta färdigt och sen springa. Nu är visst E vaken också, så jag ska passa på att gå ut en stund innan det är dags att gå till tvättstugan igen. Over and out!

No comments: