Wednesday, February 27, 2008

Shopping spree

För knappt ett år sen skrev jag ett inlägg om att jag behövde/ville ha en ny hårtork. Det blev ingen den gången, it came back to life so to speak. NU däremot! On-Off-knappen har börjat leva sitt eget lilla liv, så enda helt säkra sättet att veta att den är och kommer att förbli avstängd är att dra ur sladden (vilket man väl iofs ska göra ivf...) Det går inte längre att välja styrka på blåset och häromdan fick jag en stöt av stickproppen efter att jag hade dragit ur den och var på väg att lägga undan den igen. Så idag, när jag ändå ska ut o göra av me alla pengar, ska jag passa på att köpa en hårtork oxå.

Men först ska jag me bilen till pappa. Det är nånting som inte låter som d ska, tror d kan va avgasröret som sitter löst... Igår hade vi visst haft besök i bilen oxå, alla mina parkeringspengar va borta... :( Ingen förmögenhet, men trist som attan i ett garage där alla bilar står tre och tre bakom extra lås och bom! Finns liks inte obegränsat med suspects då... :(

Ska äta lunch me E som jag inte har träffat sen bröllopet (Jag har träffat många såna kompisar på sistone, börjar visst bli dags!) och sen ska jag träffa L ikväll. Henne har jag inte träffat sen jag kom hem från SA, för hon kunde inte komma på bröllopet... Kul kul kul!! :)

I morse va jag VÄLDIGT tacksam när d ringde på dörren vid halv nio! Mobilen hade dött väldigt fridfullt i sömnen och hade d inte vart för the cable guys så hade jag sovit fortfarande, vilket ju inte hade vart så bra eftersom jag har en väldans massa tider att passa idag... :S ÄNTLIGEN lyckas Com Hem med nåt vettigt!! ;)

Ah: Jag har faks inga mailadresser till dom! Däremot mår jag bättre nu, och planerar att fortsätta må bra under helgen :) Jag ska på middag i Rönninge vid sju på söndag, så ni får inte va kvar längre än till halv sex-tiden... :) Jag tror d lutar åt Platina i Saluhallen på lördag kväll, men eftersom varken ni eller jag har nån större koll på stan så frågar jag inte va ni tror om d ;)

Dags att åka, ha d allihopa!

No comments: