Tuesday, March 06, 2007

...and I am a material girl...

Jaha, så va d ett faktum... Att min ekonomi kommer krascha nästa månad oxå om jag får som jag vill... Högst på önskelistan står en vattenkokare, och i brist på överkomliga priser på rostfritt stål så lutar d åt den här:


Sen vill jag ha en ny hårtork oxå, den gamla e inte riktigt tillförlitlig. Häromsistens la den av mitt i blåsandet. Sen funkade den inte mer den dan. Däremot nästa dag va den som vanligt igen... Här e önskemålet:


Sen va d ju dom där värmespolarna oxå... Som skulle v a så himla bra enligt nån på BT... Och som sparar tid på morron, dels för att d e snabbare än att stå me locktången o dels för att man kan göra andra saker samtidigt... Here we go friends:

Och vips så va csn-pengarna borta igen...

Nu ska jag kolla färdigt Valencia-Inter, sen ska jag sova... Go Zlatan!

No comments: