Wednesday, March 21, 2007

PANNABALLIKO!!!

ÅÅÅÅHH!! Mardrömmar e till för att skrämmas lite tillfälligt, inte slå in och förstöra livet för en!!

Drömde häromnatten att inbjudningarna kom tbx me stavfel. Men sen verkade d ju gå bra, efter allt. Ända tills idag när pappa skickade ett provexemplar. Med stavfel. Och just d stavfelet jag drömde om, dessutom! Kanske inte så konstigt att d va just d felet jag drömde om och att d va just d felet som kom tbx, eftersom första upplagan av originalet hade just d stavfelet... D va bara så ironiskt att jag påpekade d för A och han ändrade o sen råkade ändå fel original hamna hos mamma... :(

Ja, d e väl tur att man har en pappa me kontakter, som kan fixa om d billigt... Och sen måste jag nog lära mig att stressa av. D e inte hela världen om d saknas en bokstav. JO D E D!! Nä, d e d inte. Folk kommer ändå. O d e D som e d viktiga! Att dom e me oss o firar... :)

Hur eller hur, d e ju inte så mkt mer att fundera över eftersom d ska göras om. Som sagt, tur att d inte va nå stora pengar... :/

Kram!

No comments: