Monday, February 25, 2008

Sportlov

"Gravid?" fråga syrran. "Tror jag knappast" svarade jag. För hur skulle d ha gått till? Massor av skydd och mens när jag ska. Tror snarare att d faktum att jag har mått illa konstant sen förra helgen har med magkatarren att göra. Men d börjar bli riktigt jobbigt nu! Ska nog försöka få tag på en doktor innan jag åker till Stockholm och shoppar på onsdag...

Har en riktigt slapp vecka, jobbar två dagar! Det var inte planerat, men när jag hade lagt schema för dom första 5 veckorna på den här perioden så hade jag så pass många timmar att jag inte behövde mer än två dar till för att täcka. Skönt! Idag har jag mest bara slappat, försökt städa lite men jag blir ju alldeles snurrig av att va på benen... :S Skulle inte förvåna mig om jag åker på nån influensa-variant när som helst... A e i Sthlm hela veckan och det är riktigt skönt att va ensam hemma! På onsdag ska jag som sagt shoppa o träffa LL, d va år o dar sen! Ska försöka hinna träna lite oxå, om jag mår bättre. Idag tänkte jag spinna lite, men me illamåendekänsla redan innan jag började ta ut mig fullständigt så gav jag upp den tanken... D e verkligen synd om mig! :(

Nu ska jag laga mat. Glöm inte att tänka på barnen i Africa förresten, www.freerice.com :)

2 comments:

Anonymous said...

Tja! Hoppas du blir bra till helgen, jag vill inte ut och parta me en sjukling!!!
Haru mail till tjejerna?!?I så fall, kan du amila mej?!? :-)
See Ya (hoppfullvis...)BOZ!!! A

Anonymous said...

ja menar såklart MAILA!!! E lite trött, dax att sova! :-)