Friday, February 29, 2008

10.29 pm

Man skulle kunna tro att jag inte har nåt liv. Halv elva en fredag kväll och här sitter jag. Faktum är att jag har väldigt mycket liv. Framför allt den här helgen, så jag passar på att vila upp mig idag så jag är pigg och fräsch resten av helgen! Inte för att jag borde va särskilt sliten, har jobbat två dar den här veckan... Men d tar på krafterna att springa i Stockholm och shoppa en hel dag! Fick med mig fynd från såväl Zara som Jane Norman och Cubus, för att nämna några.

Hur eller hur, helgen va d. Och mitt liv. Imorrn blir d tjejmiddag, melodifestival och utgång med "The old crew" från Storstan. Hoppas d blir lika kul som jag har tänkt mig :) Sen på söndag väntar nästa tjejmiddag, i Rönninge. N tyckte d va dags att vi våldgästar P, och d har hon ju så rätt i :)

Utöver detta har jag inte så mycket planer för helgen. Men det känns skönt att jag e ledig på måndag oxå... :S Nu ska jag äta en skorpa me mjukost, sen e d nog tack o gonatt för ikväll. Tjing! :)

No comments: