Wednesday, January 09, 2008

Nytt år, nytt hår

Jag har bestämt mig. Jag tycker inte om mitt hår. Va hos frissan förra veckan och av nån anledning lyckades jag låta mig bli övertalad att jämna ut istället för att klippa upp d lite till... Luggen skulle jag trivas bättre med om hon hade lyckats få den jämn... Så där e d att flytta till en ny stad, d tar sin lilla tid att hitta en frisör man tycker om... Bara att leta vidare! Men d måste bli ändring SNART! Tur d finns lite längd kvar, så d finns nåt att jobba med... Ett tag funderade jag på att klippa av d "helt" (typ till axlarna iaf), men jag vet att jag skulle ångra d efteråt så jag har lagt ner den tanken. Men en uppklippning är ett MÅSTE!

Jag har bestämt mig för vilken mobil jag vill ha! En Samsung u600. Den 25e ska d shoppas... :)

Har en tårtbotten i ugnen. Vet fortfarande inte hur många människor som kan tänkas komma på lördag, men jag hoppas att d blir ett par stycken iaf :)

Mitt nyårslöfte att gå ner i vikt går SÅ DÄR bra! :S Jag vet inte hur jag ska lyckas, jag behöver en ordentlig morot... Var hittar man en sån?! D e TRÅKIGT att gå ner i vikt. Eller iaf vägen dit, sen e d ju väldans trevligt att se smal o snygg ut förstås... Jag behöver nån att gå ner i vikt med, anyone volunteering!?

Imorrn ska jag träffa ML. D va evigheter o år sen! Oktober nån gång, tror jag... Men imorrn blir d lunch tillsammans. Najs :)

Lackade ur på en av killarna på jobbet igår. Inte jättesmidigt kanske, men jag blev så trött på allt gnäll så jag va "tvungen" att gnälla tillbaka lite granna... Hur svårt ska d va att kunna klockan själv när man är 16?! Suck... Aftonbladet var för övrigt på min avdelning och filmade en låsbar avdelning, apropå alla LSU-domar på sistone. Hade länken funkat hade jag lagt den här åt er, men nu klickade jag o hamnade på Amy Diamond istället... Så kan d gå...

Donkens senaste El Maco-reklamer suger. Tacka vet jag Ipren-mannen. Nu e d nog dags att hitta på nåt annat spännande en stund. Ha d vänner!

1 comment:

Anonymous said...

Sorry för lite sent svar men räkna med mig på lördag! :-)
Vad önskar du dig i birthdayprezzie? See ya!
Boz!