Thursday, December 13, 2007

Moving on

Det är dags att ta nya steg i livet. Den här gången handlar steget om att gå vidare till nästa anställningsintervjunivå. På tisdag ska jag träffa Göran, konsulenten som bestämmer om jag är lämplig för jobbet eller inte. Dom som redan har fast tjänst säger att om man får träffa Göran är man så gott som klar, men jag tänker inte ropa HEJ riktigt än... Däremot kan ni alla gärna få hålla en tumme eller tre på tisdag kl 10.00! Sitter på jobbet nu och fyller i lite personlighetstester som Göran vill läsa imorron för att skapa sig en bild av mig och det är inte helt enkelt att veta vad dom vill att man ska svara... :/ Vad stämmer mest, vad stämmer minst? Hur ska jag veta d...

Hur som helst... Nu ska jag återgå till mina tester så jag hinner klart innan jag ska åka hem... Tjong!

No comments: