Wednesday, March 01, 2006

Boob Job

Tank dig scenariot

Du har foljande:
-mer pengar an du kan gora av med
-snygg hack, fina ben, platt mage. En valtranad snygg kropp helt enkelt
-vackert ansikte
-ett stort hus
-tva fina bilar
-tre underbara barn
-en fantastisk man
-barnflicka, tradgardsmastare och stadhjalp

Anda saknas nanting.

Sa du forstorar brosten.

Blev livet battre nu?

Aterigen ser jag monstret; den mest Perfekta, Lyckliga, for att inte saga Lyckade manniskan ar aven den Tommaste, Den Som Saknar Mest, Den Som Maste Hitta Nat Nytt Att Fylla Med Hela Tiden. For nan annan anledning kan jag inte se just nu.

Vad sager din man? Din mamma? Din bror? Grannarna? Vannerna? Vad sager dina barn? Vad sager du till dina barn?

Jag kan inte lata bli att tycka synd om dig, samtidigt som jag tappar respekten. Du verkade verkligen inte va den typen! Jag trodde du tankte mer om dig sjalv? Aven om din doktor sags vara den basta.

Jag e lessen, men jag fattar verkligen inte... Och det gor sa ont i mig att se dig just nu.

No comments: