Sunday, March 26, 2006

en ny iPod :)

Trots att Bibelns statiska världsbild för länge sedan överbevisats av naturvetenskapen väcker teorierna om artbildning fortfarande känslor.

(http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=532037&previousRenderType=8 03/26/06)

Jaha. Jag som tycker man hor mer eller mindre ofta om vetenskapsman som ger under for 'en hogre makt', for att dom inte klarar av att bevisa allt. Jahaja.

Hmm, dom va visst lite samarbetsvilliga trots allt, dom dar Apple-manniskorna. Efter nagra om och ett par men sa ska jag fa en ny iPod imorrn. Jamen d va ju tur att jag tog tag i saken innan garantin gick ut da, for i d har landet hade d blivit svart att argumentera om nan svensk konsumentkopslag forstas...

E d vart $400 for en vecka i convertible pa vastkusten? Tal att tankas pa... San Fran, LA, Hollywood, San Diego/Mexico, Las Vegas... Ja, d e kanske en san vi ska ha trots allt, att glida omkring och se coola ut i...

Nu borde jag verkligen sova. Har forsokt i en och en halv timme, d hjalpte inte. Nan som har nat bra tips?? Klockan e 3.20 har och jag har en appointment om 10 timmar hos Apple. Hmm, d tar ca en timme att kora dit, vilket betyder att jag borde aka senast 12. Innan dess borde jag till banken, dvs jag behover va ute 11.30. D e om 8 timmar och 10 minuter. Och jag kan bara inte sova. Wide awake, men kan inte halla ogonen oppna. Hmm... Jahaja. D va ju en harlig kombination. Som vanligt da... Blah.

No comments: