Thursday, March 30, 2006

Sommartid?

Gotta admit something: JAG FATTAR INTE GREJEN! Inte for att d e sa stor grej, men anda... Hur kommer d sig att Sverige har sommartid men inte vi?! Vi stallde ju tillbaka klockorna samtidigt i hostas... Jag hanger inte me! D betyder ju att d e 7 timmars skillnad nu...?

Fick mail fran M, Hagamannen e tydligen fast. D e som hon skriver, att han har vart lite av en myt for oss som flyttade dit efter hans forsta framfarter kring millenieskiftet. Och frmfrallt for mig som flyttade darifran innan han kom tbaka. Men nu behover jag inte oroa mig for om jag vagar flytta dit igen o gora klart allt som ska goras klart innan jag kan flytta darifran...

Whatever. Hagamannen e fast, d va min poang.

Mycket mer att skriva om idag, men d hamnar nog i den gamla hederliga dagboken me papper o penna istallet den har gangen...

No comments: