Tuesday, March 21, 2006

Pojkarna i mitt liv

Fick ett mail haromdan, fran Honom. Han skrev att Han hade fatt mail fran Dig. Du hade skrivit nat om nan kompis som hade last i min GB att Han hade skrivit 'inte sa snalla' saker om Dig.

A) Din kompis!? Har hort den visan forr!
B) 'Han' har inte skrivit i min GB pa typ ett ar, sa Du maste ha letat bra lange!
C) Om Han nu skulle ha skrivit nat (mindre snallt) om Dig (vilket jag inte har nat minne av att Han har gjort i GB:n) sa skulle Han ju inte ha gjort d oppet... Dessutom tror jag att vara konversationer om Dig har gatt via mailen...

Slutsats: Du e lika skum nu som Du va for ett ar sen, och jag angrar mig fortfarande inte!

2 comments:

Anonymous said...

Jessi ,jessi!
jag bryr mig föga om vad du gör och ditt lim : Till och början så var det faktisk en kopis som hade sett messet och efter att jjag hade skrivit tilöl päör så hade han tagit bort. men jag han och se de inan jag skikade messet till han. sen skrev han att han inte hadde skrivit så. men dus ska veta att jag inte har tagit kontakt med dig än enda gång de är andra som har sagt att dom känner mig och så. om du tycker att jag är skumm så får du väl tycka det , jag bryr mig inte för jag har ett eget liv som jag trivs jätte bra med . så ha ett gott liv och jag önksar dig ett bra liv!
John

Anonymous said...

Jessi.jessi... Nytt smeknamn? Jag fattar ingenting!!!
Erika