Friday, February 24, 2006

En veckas samlade tankar

jag insag just att forra inlagget va mitt hundrade har. vart att uppmarksammas. Sa, nu va d klart.

dromde om SK i natt. Mkt underligt. D har hant ett par ggr forut, men d e ju knappast nat vanligt forekommande, vilket inte e sa konstigt eftersom jag inte ens har sett honom pa snart 5 ar. Dromde att han inte skulle spela den 18e, o da gor d ju inget om jag aker till Tobago en vecka o missar matchen... Fast d hade ju vart skoj om han sku spela! Dessutom vet jag ju inte an om jag aker...

Storebror gor OS-debut. Inte min, SK's. Lite tufft. Kande iofs aldrig honom, men vi gick iaf i samma skola ett ar... Semi mot Tjeckien, d betyder att jag helt missade kvarten mot Schweiz... El fragade idag om jag skulle titta pa hockey, for d ville hon gora... Men d va da rakt ingen hockey just da iaf... Jaha, men jag hade ju inte vantat mig sa mkt annat an att vi skulle vinna heller... Nan som vet resultatet!?

Apropa OS... Hughes gjorde ju ratt bra ifran sig trots allt... Kan inte va latt att "behova" ersatta en av varldens basta...

Kommer ha ett harligt blamarke pa hacken imorrn. Halkade nerfor trappan till mitt rum idag, 12 steg nerat pa baken o ryggen... D gjorde sa ont att jag va tvungen att satta mig langst ner o titta pa vattenglaset som lag upp o ner pa heltackningsmattan o bara tycka synd om mig sjalv en stund... :'(

Imorrn maste jag ringa C igen, undrar va jag ska saga den har gangen... Jaja, nan gang maste jag ju ta tag i saken, en fredagkvall e alltid en bra tid att ringa!

Over and out tills vidare.

No comments: