Thursday, February 09, 2006

Endorfiner en masse

vem behover droger, nar man kan ga pa kaffe o endorfiner... den har dagen har vart helt tokig! somnade kring midnatt, vaknade vid 3, sa trott att jag inte orkade halla ogonen oppna, men va anda vaken i ca en och en halv timme! vaknade igen vid 8, helt utmattad, men hade inte sa mkt mera val an att ga upp o se glad ut. Foljde me Em till hennes gym class, sen akte vi ner pa beachen o gungade en stund. Hade en ledig stund for mig sjalv mellan 2.30-4, sen va d jobb igen tills om en timme (10.30). 12,5 timmars arbetsdag, d e man inte bortskamd me varje dag. Va tvungen att aka t Starbucks o kopa kaffe tva ganger for att ta mig igenom dagen, o d marktes pa eftermiddan, for da gick jag pa hogvarv. Som sagt, vem behover droger?

(endorfinernas ursprung tanker jag inte prata mer om har o nu, men let's just say vem kan INTE va glad me sana underbara vanner, stralande sol och ett fantastiskt liv! Tralalalala...)

No comments: