Monday, December 05, 2005

Telefonhyfs

Men assa seriost!! Sluta nu!!

Forsokte ringa K.B forra veckan. D gick sa dar. Borjade i tisdags, forstatte i onsdags, torsdags och fredags. Tredje gangen jag forsokte i fredags fick jag antligen svar! Men vilket svar!!

Jag: Hej d e Jessica
K.B: Hej Jessica, varfor ringer du och lagger du pa? Varfor lamnar du inte meddelande?
Jag: For att jag ville prata me dig personligen, jag ville inte lamna ett meddelande pa svararen...
K.B: Jaha. Men d e jattejobbigt for hela familjen nar d ringer hela tiden och laggs pa.
Jag: Jaha, ja, jag ska tanka pa d nasta gang.

Men assa halla!! "D e jattejobbigt for hela familjen"?? SVARA OM NI E HEMMA SA SLIPPER NI JU D PROBLEMET!! Hur svart kan d va att plocka upp telefonen om man anda e hemma o hor att d ringer!? Ni kan val inte va i badrummet/upptagna nan annanstans JAMT?!

Lar er hur en telefon funkar istallet... *Morr*

No comments: