Sunday, December 25, 2005

Julen

Dar fick jag for att jag forsokte smita ifran julen forra aret! Va tvungen att fira tva jular i ar istallet... Forst svensk jul me den svenska sidan av slakten, sen amerikansk jul me familjen.

Julklappsoppningen i morse va ett fascinerande scenario. Vardagsrummet fullstandigt flodade over av stora och sma paket, och mitt upp i alltihop fanns tre barn som oppnade paket for glatta livet. Nar dom tyckte att d tog for lang tid att fa nasta erbjod dom sig att oppna resten av familjens oxa... "I can help you open if you want!" Som att d spelade nan roll va jag ville... :)

Ja, sen efter en och en halv timme sa flodade inte rummet over att paket langre. Da va d papper och snoren overallt istallet. Mina barn ska aldrig fa sa mycket presenter!! Jag lovar, d kommer ta en vecka, hogst tva, sen e dom tillbaka och leker me samma gamla vanliga favoritleksaker igen...

Jaja, men d va val trevligt att man kunde gynna nan redan snorrik leksaksforetagsagare, sa han har rad att satta mat pa bordet at sin familj en dag till... Inget ont, osv...

Eller hur d nu va...

No comments: